Du underbara Eliz :*

Hej jag kom hem från Eliz nyss :D  De har varit fett nice att va med henne! <33 De är när jag är med henne jag inser hur mycket jag har saknat henne :$
Vi var på bio vi såg ice age 4 den var as kul <33 Sid är bäst! haha
Jaa vi köpte as mycket godis och jag åt nästan upp allt mitt och jag nåsr illa fortfarande.... aa men här har ni lite bilder :)

Dom har lite tröd över allt xd och ett av dom är iaf körsbörsträd och jag tror att de trädet har växt från början när jag träffa Eliz ::D de var i 3:an Och nu har det börja kommit körsbär (tror de är första gången de kommer ganska mycket) haha! nu vet ni de xD


Ska vila mår illa D:
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0