Don't control what i'm in to

Hej :)
Idag skulle jag steka ägg och bacon på vår spis för första gången .... de gick inte bra ....
Först hade jag på högsta värmen... sen när jag skullle kläckla fösta ägget, så rammla halva ägget ner på spisen så de blev bränt ägg på plattan... Sen skulle jag lägga äggen på tallriken då lyfte jag upp stekpannan, sen när jag lyfte de första ägget (med stekspaden) så tappa ja den på plattan ocg de blev bränt på plattan lite mer.... sen började de lukta bränt och då fick jag panik och börja skrapa bort ägg från plattan med stekspaden xd de var typ de som hände xD
Aa hur var eran morgon då ? ;)
Haha idag kommer jag tråka sönder som inte alls är ovanligt... ingen kan/vill vara med mig DX


Kram

Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0