Hata skola (just nu)

Jag hatar skola!!!! .-.
För att på min skola finns det en skit dålig lärare...
Som jag en gång har tyckt var den bästa läraren o:
Jag frågade han vad skillnaden mellan katolik och protistat var och han sa att jag skulle ta reda på det själv...
Men att jag skulle fåga han igen om jag inte fattade...
Så jag försökte få reda på vad det var, men det fick jag inte....
Så idag frågade han igen hdå sa han men ta reda på det själv och då fick jag ett utbrott...
Så jag sa
"det är ju fan ditt jobb att lära oss saker så säg vad skillanden är" ...
Men han sa inte iallafall o:

Så just Är jag fett lack och när jag lackar så går jag på alla o:
Och säger dryga saker till dom ...

Jag känner mig helt upp och ner...


Stor kram
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0