Om dagen :P

Heeeeeej :D
Just nu sitter jag i min farmors sovrum :)
Farmor sover ute i vardagsrummet på en extrasäng c:
Idag har vi varit nere i centrum och ätit lunch :)
 
Jag åt en pastasak som var jätte god men jag var mätt innan så jag orkade knappt äta något och då trodde framor att jag tyckte det var äckligt O:
Hahahaha men så var det inte xP
Farmor åt raggmunk :P
Sen kollade virunt lite på stan och jag fick en ny film till min disneyfilm samling :D
Jag fick hitta nemo :D


sen kollade jag på en väska som jag vill ha :P
Den ser ut så här :D

Elizabeth har en sån :P
Fast jag vill inte ha en svart :P
Jag vill nog ha grön eller blå :)
Fast dom är fett dyra 450 kr Dx
Kommer inte ha råd på ett bra tag kanske kan köpa den nästa månad i såfall:)
Men jag skulle vilja kunna spara till en system kamra också DX
Aa livet är fullt med svåra val xD
kram

och

Godnatt
Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0