Ilskan väller upp i mig!

Godmorgon....
Jag vaknade kvart över åtta....
För att min syrras bebis Anton skrek som fan....
Jag blir så jävla arg på att mamma och Elin inte ens kan hålla kolla på han så han inte gör illa sig....
Jag ska aldrig i mitt hela liv skaffa barn dom är ju fan bara problem!!!!!
HATA HATA HATA!

Och bara för jag lackade ut på mamma nyss så måste jag sova hos farmor o:
Jävla retard asso jag vill bara slå något så hårt jag bara kan...
Jag tror ja gska exsplodera av ilska...

Det ska bli skönt att åka till farmor hon fatt ar iallafall att flickor på 14 år inte klarar av det som vuxna ska klara av!

Här är en grym låt föresten XD


Men ni får ha det bra
kram
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0