skolan

Idag började mitt internät funka! :D
Så just nu bloggar jag från datan :) Idag i skolan hade vi spanska och vi fick lära oss imperfec (dåtid)... de va ganska lätt tkr jag fast de jobbiga är dom oregelbundna orden :( te.x Estar= att befinna sig de va as svårt att böja:( kommer inte ihåg just nu så tänker inte försöka förklara för er xD
Men iaf jag tkr att de gick bättre än förra lektion :)
Vi skulle intevjuva varandra också jag intevjuvade Jimmy och jag tkr faktisk att de gick grymt! :D Jag kände att jag var bra att förklara för han när han frågade ^^ Blev stolt :P
Sen försökte jag snacka spansks på lektion med de gick inte så bra eftersom jag är blyg xD
Jaa och sen missade jag bussen efter skolan så pappa fick hemta mig ^^
aa de va de som hände i skola och jag har plugget hela efter middagen, pluggat SO de är as svårt tkr jag :P
Kram
Irre

Denna cover äger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0