Irritation

Jag
  • Sköter skolan
  • Dricker inte
  • röker inte
  • Snunsar inte
  • håller inte på med droger
  • Köper nästan allt jag vill ha själv
  • får inte de jag vill ha

    Trots at jag är en ganska lugn tonåring (enligt mig iaf) så kommer jag inte de jag vill ha i konfermations present...kommer typ få ett skit fult smycke jag ändå inte kommer använda, eller så får jag ett jävla presentkort på HM.... SER DE UT SOM JAG VILL HA DE ELLER?! Jag får damp.... min mamma tycker jag är otacksam, och de är jag verkligen inte...

    Som tur är var gårdagen grym! <3
    Den tillbringade jag med Eliz vi var och köpte en ny fågel till henne för hennes pappas komis råkade släppa ut hennes förra....klantigt.
    Aa men sen var vi hos henne spela lite cod låg på studsmattan plocka körstbär :D
    Sen träffa vi pea och borrirat lite senare :)
    Här är lite bilder från igår :)

    Gårdagens out fit :)

    Den nya fågeln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0