hemma

God kväll :D
Jag harvarit med Eliz sen igår drf har jag inte bloggat :)
Jag är fortfarande med henne men vi är hos mig nu :DD
Så jag ka n sitta vid datan ;) Mohahaha
Hmm igår skulle vi till grönan men sen funka inte tågen som dom skulle (fuck sl)...Så vi drog på bio ist :P
Men om vi inte skulle vänt vid central stationen skulle vi inte sett magnus uggla... ja vi såg magnus uggla vi gick nästan in i han fett cool! me gusta !!!!
aa och sen iaf så vi what to expect den var rölig :D
Aa och sen sov jag hos henne och nu är hon hos mig och ska sova här :D
Och juste vi recorda på cod! men flerar levlar ! ;)
Tänk de ni :PP

Aa vi har gjort en kladkahallongrödd tårta :D
nu kommer bilder :D

Fin tårta va? ;)

Kram
Irre
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0