Give it up for colegate

Hej <3
Imorgon åker hanna till karlifonien och kommer hem om ett år :/
Så idag var farmor här med tårta och vi hade typ hejdå fika xD
Jao och jag har laddat ner Up all night live tour så kollar på den just nu :D
Har kollat på den typ 4 gånger idag xD
Jaa jag gick och la mig 7 i morrse för jag kunde inte sova D:
Jaaa och jag har ett sår på tummen  som jag har haft sen jag var i grekland o:
Jag sa de till mamma och då sa hanna att de låg larvägg där och jag ...börja grina.. heh känslig? ja xD

men ska dra hät har ni dagens out fit :)


Kram
Irre

Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Kan du visa bild på larväggen ? o:

Svar: De va bara ett litet sår xD min syster sa bara att de va larvägg för att retas xD
Erica/Irre

2012-08-09 @ 21:12:22
URL: http://ElizzzOfc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0