It's gonna take a little time

Hej jag såg en grej på fb som jag blev typ avis på tror jag x)
Det är jätte töntigt men iaf en tjej hade gjort ef fb konto
som hette Louis tomlinson och sen hade hon gift sig med den :(
Så det ser ut som har ett förhållande
Fan va smart av henne om jag hade kommit på det skulle jag också gjort så :')

Men iaf idag ska jag och pappa kolla p the grudge :D
Jag är typ nervös för alla som har sett den säger att den är skit läskig och att dom inte kunde sova på flera veckor efter xD
Jag fattar inte ens att jag tänker på den för jag är fett känslig när de gäller skräck filmer X)
Jag började liksom gråta på paranormal activty och a nightmare on elmstreet...
Japp men jag tycker inte scream filmerna är läskiga o.O
Så det är ganska olika :P

Men ska dra nu hät är en pic on me my mom and dad :'D


Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0