If I don't say this now I will surely break

Vet ni jag tycker inte att man  ska klaga på någon annan om man själv inte är perfekt.
Jag tycker inte man ska hacka på någon som tycker att den själv är fin.
Jag tycker att man inte ska hacka på någon för det finns ingen som är perfekt.
Det kanske finns många som tycker jag är tjock ful äcklig inte vet jag.
Men jag bryr mig inte längre om vad folk tycker ...
För om jag tycker jag är fin så är det bara det som spelar roll.

Jao tänk på det alla elakingar! XD

Vet ni  imorgon ska jag åka och se Titanic i 3D kommer bli så jävla awsome! :D
Jag längtar :D
Hehee jag ska gå med mamma och pappax)
Men det kommer bli nice iaf :)

Men jaopp ni får hadet bra
Kram
Irre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0