Glee sesong 3 ge mig snälla !

He jidag var jag med linnea till Gnesta o:
Och jag höll på att frysa ihjäl D:
Jag hde inga vantar :(
Men iaf vi åkte dit för att hennes kompis Jonny tror jag han hette skulle spela fotbolls match :o
Och dom förlora XD
Men iaf först gick jag och linnea till fel fotbolls plan så var tvungan att gå till andra sidan gnesta xD
Så smidigt... jag blev fett irreterade då och linnea märkte nog de ... heh :)

Men iaf jag har kollat lite på sånger från glee sesong 3 och jag bara känner att jag måste få den D:
Men den kostan typ 400 tror jag D:
Me nska tvinga mamma och pappa att ge mig den för jag förtjänar den faktiskt :D
Asso känner att jag behöver gråta för jag inte kan få den nu på en gång :(

Kolla själva :(
Jag vill se vad som händer!  XD

Me nska sova nu det är ju faktiskt skola i morgon :)
Kram
Irre

Kommentarer
Postat av: Åke/Åsa

Sv: Tack Irre. ♥

2012-04-02 @ 21:56:00
URL: http://liiiind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0