Ge mig one direcion

Hej C:
Jag gick inte till skolan idag för jag hade magkramp i natt ...
Det gjorde så jäkla ont jag trodde jag skulle spy o:
Men idag var det ändå bara utedag i skolan så man hade inte vanliga lektioner :P

Jag lyssna på One directions låter som dom sjön i xfactor C:
Dom är så sjuk söta :)

Det finns en tröja som louis hade på sig när dom var i sverige :')
Men jag hittar inte någon bild på den D:
Men tänk om jag typ skulle stå
längst fram på en 1D konsär och sa
bah tar han av sig just den tröjan och slänger den på just mig :'D
Jag skulle hålla i den sten hårt och så den som försökte ta den ifrån mig o.o
Hahahaha jag har en ny dröm :D
Att få träffa One direction <3

Här är min drömprins btw <3

Tänk om jag fick vara typ tjejen i längst ner i vänstra hörnet :D

Men måste gå
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0