Så jävla omogen Johannes! :'(

-sjunger-
I can't stop I can't stop stop stop stop I can't stop stop stop stop! :D
Den är så grym här lyssna :')


Vad tycker ni?? :)
Det är Johan som har lärt mig lyssna på den :)

Vet ni vad hans störda fitt kompis Johannes fjorde?! :'(
Han tog min dagbok och slet upp låset på den ! D:
Och läste och jag hade skrivit 2 jätte privata saker där i D':
Och om han säger dom till någon kommer jag ha ångest hela livet...
Och jag visste inte att han hade tagit den D:
Men sen kom Johan och sa jag tog den här av Johannes! :@
Jag fick ett annfall och ville bara slå in pannbenet på Johannes men  det gjorde jag inte xD
Men jao ska sova nu så
godnatt
varma kramar
Erica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0