Dag 6 - 6 viktiga händelser i mitt liv

Omg det här blit svårt o:
Händelse 1 - Det var när jag gick på 6 års i tavesta skolan...
Jag hade rast och åkte på en sparkcykel lite överallt på skolgården.
Så åker jag ner mot parkeringen...
Och där sitter hon Sara Renström :')
Hon sitter helt ensam men en sparkcyckel jag har för mig att hon hade bråkat med Pea :/
Så hon var ledsen och jag fråga om hon ville leka med mig 8)
Och det ville hon så det var så jag lärde känna Sara :')

Händelse 2 - Det var nog när jag var typ 4 år och precis hade flyttat till Järna o:
Då var jag ute och cycklade med stödhjul xD
Så åkte jag förbi ett hus och det stog en flick vid brevlådan och var sur.
Så jag stanna vid hennea och fråga vrf hon var sur hon hade bråkat med sin mamma.
Då fråga jag om vi skulle leka ^^
Det gjorde vi gick in till henne :)
Det var så jag lärde känna Julia Karlsson :D

Händelse 3 - När jag och min kompis Jonathan var ute så gick vi ner till Eliz kvarter.
Vi gick till en bäck som finns där.
Eliz var vid bäcken med några kompisar och hon fiska med äppelskrutt xD
Jag tror det var så jag lärde känna Eliz.

Händelse 4 - När jag upptäckte hur grym Michael jacksson var på att sjunga 8)

Händelse 5 - När jag bytte skola från tavesta till ene ...
Då mognade jag och lämnade nästan alla mina barndoms kompisar o:
Jag saknar dom fett mkt :/

Händelse 6 - Jag bytte skola från ene till järnafri.
Då fick jag några nya kompisar och Eliz och jag blev bättre vänner then ever.

Varma kramar
Erica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0