Är fortfarande skakis...

HEJ!
Jag försökte lära mig att åka på Albins moppe men det var skit svårt...
Hans gas-grej om man bara vred lite på den gasade den skit mycket...
Sen skulle man släppa en koppling samtidigt det var fett svårt D:
Sen var det på sågen så alla kunde liksom se när jag failade Dx 
Så jag blev jätte nervös.
Sen lyckades jag få den åka några meter med full gas...
Och Albin och Linnea skrek stanna och jag blev skit rädd. 
Jag var inte berädd på att den skulle åka så jag blebv helt skakis och vill inte fortsätta xD
Då bestämmde vi att vi skulle dra till norrtuna för där är det mycket mindre folk :)
Då fraga Albin om någon av oss ville ha skjuts linnea vill inte så jag fick :D
Fett taskigt mot L innea jag vet men vill verkligen åka hoppas hon förstår <3
När vi kom  till norrtuna gssa vem som är där... LOPEZ!
Men han typ gömde sig bakom en buske xD
Sen när jag sprang mot Linnea så sprang han upp mot lägenheterna men tror inte han fatta att jag såg han XD
Japp sen frågade Albin om jag skulle köra eller inte ja sa nej för jag varfortfarande helt skakis efter att ha åkt först gången D:
Så han drog hem till södertälje xP
Det var nice jag längtar till jag får ta moppe kort :D

SKA VARA MED lINNEA NU SÅ
KRAM
Erica <3

Kommentarer
Postat av: eliz

men vah? :S

gömde sig lopez bara för att du var där elr vadå? :s

FÖRKLARA:S

2011-09-30 @ 22:16:05
Postat av: eliz

:D*

2011-09-30 @ 22:16:40
Postat av: linena

irre jag förstår<3



men du snälla få bort emil från mitt huvud är du snäll :o de är fett jobbigt

2011-10-01 @ 00:25:19
URL: http://ssummernight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0