Aj me ojo

Vet ni jag har jätte ont i mitt högra öga D:
Mamma säger att  det är infekterat eller något o:
Och jag som ska fottas i morgon D:
Kommer se störd ut (y)
Men jag kom nyss hem från mys 3 års kalas :D
Hon börjar bli stor XD
Jao nästan alla min syskon var där alla utom Sandra :)
Jag tycker det är lite jobbig när det är för mycket folk.
Och alla barn skriker och slår varandra...
Jag tänker aldrig skaffa några ungar! :)
Det är ju redan så många i våran familj
typ 7 o:
Emilia , Jonatan , My , Milo , Elias , Vanja , Anton o:
Jag tror det typ kommer vara 15 barn i vår familj när alla min syskon är gammla o:
Väldigt jobbig o:
Drf tänker jag inte skaffa några ^w^
Jao jag skulle lagt upp en bild på mitt öga men johan har slavat bort min sak så jag kan inte ladda upp bilder.
Varma
kramar
Erica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0