When you screem i fight away all of your fears

Hej:D
Jag kom nyss hem från södertälje :)
Jag har varit med Albin Linnea och träffat en ny person XD
Han heter Emil :D
Vi gjorde inte så mkt vi var mest på Albins rum och typ kolla på youtube klipp X')
Sen följde jag och Linnea Albin till östertälje station och jag lärade hann en ny lek :)
Man ska kolla på registrerings skyltar och säga "dubbell 00" om det är 2 likadana siffror brevid varandra!:D
Men sen när alla skulle dra så åkte jag och Linnea till macdonals :)
Det var nice :D
Jupp jag trodde Eliz skulle sova här idag men det "orkade hon inte" iaf sa hon det.
Jag tror hon skulle vara med Andi ist för hon gillar han tror jag...
Så sjukt taskigt om hon är det..!
Jao jag sa ju att hon skulle börja igga mig när hon började  va Andi igen.
Vi skulle igentligen varit dörra helgen med det gick inte och nu gick det inte heller!  D:<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0