Kan göra sig mer värdelös?

Jag kunde inte ladda ner det jävla spelet! 
Jag försökte värkligen.
Jag ladda ner alla pogram som Albin sa men det funka inte ändå.
Det var så pinsamt.
För när jag höll på att försöka ladda ner spelet så prata jag med Albin i telefonen.
Han försöte förklara för mig hur jag skulle göra<3.
Men jag fattade inte så han sa "köp spelet ist(han hade försökt att förklara i en halvtimme) 
Då blev det pinsamt för det känndes som jag hade slösat bort hans tid D:
Sen lät han lite irriterad på mig också för att jag inte fatta :/
Hoppas inte ha är sur/arg på mig D:
För det vill jag inte...
Men ska sova nu godnatt bjuder på en låt först


Kram
Irre<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0