Hemma nu :D

Jag har haft grymt kul :D
Vi kom in på filmen utan några problem :D
Det var sjuk nice filmen ägde och huvudrollen spelades av taylor lauther :D
Och han är så jävla vacker! :')

Påvägen hem när jag och Linnea skulle åka buss så satte vi oss länst bak på varsin sida...
Sen kom det 3 skit snygga killar och satte sig på bussen.
Först satt dom framför oss sen satte dom sig brevid oss O.O
Ena kille börja snacka med mig och han undra om jag var singel och det är jag XD
Jag sa jao o.o
Sen typ visa han sina muskler O.O
Jag typ dog för han var så snygg och jag våga inte säga något XD
Sen mellan mina ben på golvet så hadde jag min påse med godis :)
Han typ böjde sig ner och tog den då puttade jag lite på han för att visa att jag inte vill O:
Men han reagera inte XD
Men sen skulle vi gå av i Fittja och vi skulle byta buss mot södertälje :)
Då sa han att jag var tvungen att kyssa han för att jag skulle gå av och jag sa aldrig i livet !...
Så jag typ hoppade över han pch gick av ^^

På den andra bussen kom det 3 killar till dom var typ 27-30 ärs åldern O.O
Ena kille fråga om han fick sitta brevid mig jag bara okej O.o
Sen ville han att jag skulle lyssna på han musik i hans hörlur XD
Så jag gjorde det O.O
Sen typ sa han att jag såg ut som en polsk tjej O:
Störd! :'(

Men nu kommer bilder på mig ida pappa florence nathalie och my :D

Vi lyssna på nrj :D

Jag :D

My <3

Linnea jag och my :D

Mina ögon :D

Linnea och Ida <3

My Nathalie och Linnea <3

Florence<3

Och alla vi kom in på en film från 15 år
-stolt-




Ska till eliz nu
Kram
Irre <3


Kommentarer
Postat av: linnea

ja de var fett läskigt men på något sätt vare kul :P

men filmen ägde!

2011-10-08 @ 22:52:05
URL: http://ssummernight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0