Godmorgon <3

Det känns skönt att inte behöva följa någon lista länger :)
Nu har jag fått tillbaka min blogg lust ;)
Japp idag hade jag tänkt vara med
Eliz men hon svara inte på mitt sms o:
Japp sen senare
ikväll hade jag kanske tänkt åka
till Emilia för aa Linnea Nathalie och My ska dit :)

Jag har börjat gilla en lady gaga låt och jag brukar inte gilla hennes sånger med det är det här iallafall :)



 Den är ganska awesome :D

 Japp hur mår ni då? 
själv mår jag ganska bra för jag har TROR har blivit ny kär igen ...
Japp säger inte4 vem mohahahaha XD

Ni får ha det bra medans jag bjuder på den senaste bilden jag har tagit ;)

Det är inte vackert men det är den senaste bilden xD

Kram
Erica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0