forever alone

Vrf är jag alltid så jävla feg hopplös svartsjuk m.m ...
Jag gör inget rätt vågar inte säga vad jag känner eller vad jag tycker...
Detta kan leda till deprition...
Vadfan ska jag göra?!
Ingen fattar ju någonting....
Inte för jag ränkar med det heller för jag spelar alltid glad...
Jag är oftast glad men inte hela tiden.. för ingen kan va glad hela tiden.
Idag var jag riknigt ledsen men ingen märket...
Jag vet inte värför jag är ledsen eller nedstämd...
Men jag känner mig så jävla värdelös och jag känner mig ensam.
I skolan så känner jag mig ensam även om jag inte är det.
Jag är med 4 tjejer Nathalie my florence och Linnea de är jätte snälla och allt...
Jag säger abolut inte att det är deras fel att jag känner mig ensam!
Men jag känner min väldigt ensam iallafall </3
Sen så har Eliz börjat hänga mer och mer med Andi </3
Det är helt okej att hon gör det men hon messar inte ens med mig längre...
ELIZ GLÖM INTE MIG BARA FÖR ATT DU HAR ANDI NU OCKSÅ.
Godnatt
kram
en ensam
Irre


Kommentarer
Postat av: nathalie

du är inte ensam, älskar dig <3

2011-10-18 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0