Även dom svåraste stunder har en mening <3

Japp hur är läget med er då? <3
Jag mår typ nästan helt okej om man tar bort bara en grej </3
Jag har blivit förälskad XD.... i helt fel kille D:
Och nu typ håller vi på att tappa kontakten känns det som iallafall D:
Jag vill värkligen inte det så kämpar så sjukt mycket med att
kväva den hära jävla damp känslan...
Men jag är också glad för jag längtar tills på Torsdag :D
Då händer 2 grejer ;)
Det är dans och Jag ska gå dit med Albin och Eliz :D
Längtar 8'D

Japp det här med konfermation värkara ganska
boring men man får ju
vara med kompisar så :)
Det är chill :D

En låt som får en att tänka <3



 Kram
Erica <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0