teeghha

Hej :D
Jag har håltimme till klockan 12:45 :D
Det är lång tid så jag drog hem :) Dom andra(Florence My Ida Nathalie) skulle till Nathalie men jag vill inte förlja med :)
För när jag har  chansen att dra hem så tar jag den o: Iknow egostyle o:
Men jag ville ju hem xd
Men jag jag håller på att göra en videon till Eliz men det gå iinte så bra xD
För det är menningen att det ska spelas en låt sammtidigt som det visas bilder O:
Men tror jag har fixat det nu o:
SkA SE OM DET GÅR  ATT LÄGGA UPP DEN! 8)
Jao
det gick inte :(
Kram
Irre <3

Kommentarer
Postat av: Sarreh ♥

Sv: JaooJaoo, det är du i den rosa tröjan som sitter framför mig c:

2011-11-17 @ 16:48:51
URL: http://gummibearsforya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0