i'm back

Heeeeej! :D
I'm back <3
Imorgon börjar skolan igen det suger....
För vi ska hålla föredrag på tisdag om migration och jag har inte ens börjat...
Och jag blir alltid nervös när man ska prata inför klassen.
Jao jag vill verkligen inte till skolan kan jag inte bli sjuk eller något?! o:
Det skulle va underbart <333
En vecka till utan skola awesome! <3
Men eftersom jag har sånt jävla bra imunförsvar kommer jag inte bli sjuk...
japp idag har inte gjort mycket spelat cod med Johan ... Jag skulle till kyrkan men den var inte öppen...
Jao sen åkte rasmus hem i morse :D
Han sov har det var fett nice! :D
Jao men ska återgå till det jag gjorde ha tråkift...
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0