utevecka på skolan

Hej :D
Vi har utevecka den hära veckan på min skola...Och idag har jag paddlat kanot med Nathali och Adelina :D
Jag fick fett ont i armarna x')
Vi kom sist fram till stället vi skulle käka på.
Sen när vi skulle paddla tillbaka så åkte vi före alla vi tävlade mot dom... sen körde alla om oss igen...
Någrta killar som jag tror hette Jesper och Jonatan dom sänkte på osss så jag blev helt dyngsur.
Så VI STÄNKTE TILL BAKA !:D
 Sen när vi kom i land tag jag av mig skorna och gick utan skor till tåget.
När jag gick av tåget gick jag hem utan skor på fötterna så jag hade fett ont i fötterna D:
Sen när jag kom hem tog jag en dusch :D
Juste när vi skulle åka hem från Gnesta så kom några killar och börja sparka på tåget(störda)
Dom drog ner brallorna och visade rumpa åt mig Adelina Nathalie D:
Fett äckligt sen spottade dom på rutan och gick D:
Jupp men ska vara med Eliz nu ses
Kramiz
Irre:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0