Robin saknar dig så jävla mycket!

Hej
Har inte bloggat i helgen för jag har varit i oxlesund(stavning)
Just nu känns det som jag bara ska börja gråta...
Jag saknar min bror Robin han är hemma och hälsar på.
Och det känns som något kommer hända han snart något som kommer göra att han försvinner...
Jag är skit orolig jag vill att han ska bo hemma och att allt ska vara som det var
när jag var liten.
Då nästan alla mina syskon bodde hemma och alla fanns för varandra.
Man kunde säga om man mådde dålig och om man inte sa att man mådde
dåligt så såg alltid någon det.
Det är skillnad nu då får man hålla inne tårarna.
Jag känner mig jätte deppig jag har gjort det dom senaste dagarna.
Men ingen ser det och det gör så himla ont.
Jag är inte depp för att det har hänt något jag är bara depp.

Den hära låten är från mig till min bror Robin från mig 
 



                                

                                                                            förlåt ):

hejdå
Irre

Kommentarer
Postat av: linnea

irre han kommer inte lämna er

jag lovar. :)

men varför tror du att något kommer hända han så att han försvinner? :O

finns om du vill prata<3

2011-05-22 @ 18:34:51
URL: http://dusaalltinommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0