Men sofie XD

Tja :P
Jag har precis kommit hem från geniralrepitionen på october teatern vi repade street :D
Vi ska ha uppvisning på lördag :P

Idag på idrotten lånade Sofie lans min mobil och titta vad jag hitta x'D


Det ää linnea och sofie :D

Karin :P

sofie linnea

sofie och emilia


Ida.W:)

Ida.H:)

Albert :)

Sofie Emilia^^)

Sofie :P

Jag vet inte men tror det ää Hanna xD

Hanna^^

Sofie Linnea :P

My hanna och jag :D

Emilia :P

Tror det ää sofie och maddo :s

Jag och Ida w :D

Me :D


bild från macdonalds vi va där innnan geniralrepitionen :D


Eliz :D<3

Godnatt
Kramiz
Irre:D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Men irre!

vad har jag sagt om såna bilder! :(

buhu!<3

2011-05-06 @ 20:33:29
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0