Har inte glömt dig!

Hej :D
Idag var jag och Sara i brunnsäng och träffa Danne och lite Konrad :D
Vi gick till ett ställe som kallas tajen det ää en fritidsgård :D
Det va najjs där men det tyckte inte Sara x')
Det ända dåliga var att det va 100 fjotisar där D':
Gillar inte fjortisar ):
Men annars var det bra :D
Danne kommer hit i morgon och kanske Konrad :D
Asso det känns som vi ää 24/7 och att jög glömmer Eliz lite D:
Och har en läxa jag måste göra också D:
Ja men läxan får jag göra på onsdag och Eliz får hkälpa mig med läxan :D
Jag ää så smart :D
Eliz du ää upptagen på onsdag så du vet :D

Haha men ska göra mina 110 sit ups nu sen ska jag sova
godnatt kramiz
Irre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0