Saknar barndomen XD

Helloj ^^
Jag har inte sovit hemma på 2 nätter
för i förrigår sov jag hos åsa och igår sov jag hos eliz ^^
Det har varit jätte kul och idag när jag vaknade upp hos Eliz så
mådde jag jätte illa :/
Så jag låg bara där och hoppades på att det skulle försvinna....
och det gjorde det ! :D
Japp sen när  Eliz hade vaknat så typ åt vi frukost och se kollade vi Vampyrer suger
den va kul XD
Efter det kollade vi på Trassel den var grym jag älskar disney filmer ^^
Jag kände mig lite som hon som är prinsessan...Rampunzel eller vad hon heter
hon är fett cool^^
Jag förstår varför man ville vara en prinsessa när man var liten(jag vill typ fortfarande vara det) XD
Men jag önskar att jag var liten igen man hade så mycket roligare då...
 man kunde göra vad man ville.
Nu för tiden måsteman tänka på hur man ser ut och vad man
har på sig när man var
liten så spelade det ingen roll :)
Man kunde ha på sig vadsom helst och alla tyckte om en ändå.
det är skillnad nu.
Japp asso jag minns när jag gick i 3:an typ då lekt jag sara åsa och pernilla
med bratz i snön vi gjorde hus till dom och aa inget sa något som typ guuuuud vad töntiga ni är:D
Men om vi skulle göra det nu såskulle alla tro vi var helt dumma i huvudet!

Aa men ska sova nu
Godnatt
Kramiz
Irre :D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Naww^^

jag bryr mejj fkts inte direkt vad jag tar på mejj, det ää inte så att någon skulle säga något döligt..Å om nån skulle göra det skulle jag inte bry mejj <3

2011-03-07 @ 15:08:27
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0