Stockholm dit jag rymde XD

Tja
 idag rymde jag till stockholm med sötis ^^
Haha det var svin kalt XD
Men sen när vi skulle ta tåget hem så gick det typ sönder i södertjälje hamn
så pappa kom och hämta mig och sötis fick åka hem själv kändde mig lite taskig D:
förlåt D:
Japp men pappa blev inte sur föratt jag rymde till stockholm XD
Jag rymde inte för jag var sur men jag ville till stockholm så vi åkte dit utan att söäga till min föräldrar
busigt va?? ^^
haha ^^)
jag hita bilder från i höstas när jag var ute i skogen med min syster hanna och hennes kille andy^^
vi plockade svamp här är bilderna ^^


Jag älskar den här bilden ^^ den är så...så...GALEN! 8D


Det ää min syrra hanna och jag love the pic :D cuuuute :D


Hahaha naww så liten XD


Jag gillar den här också för det ser ut som jag posear och jag ää en model xD

Japp men ska kolla på film med mamma och pappa mys mys
herrå
Kramiz
Irre:D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Haha vadå liten ? xD



Värsta sööt!

2011-03-27 @ 17:14:32
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0