Saknar min farfar <3

tjanabanana XD
Jag har nyss vaknat och har märk att jag har ett
BLÅMÄRKE på rumpan så kan typ ine sitta ner D:
Och mina skrapsår på händerna gör fortfarande
ont D:
Det ää väldigt jobbigt att ha sår på händerna
vad tycker ni har ni haft det någon gång?? O.o

Japp men idag ska jag åka till min farrs grav:D
Och tända ljus med mamma vi ska göra en ram med massa bilder på mejj och ställa där <3
Min farfar dog för 7 år sen typ men jag saknar honnom grymt mycket.  
En grej jag skanar fett mycket är att
farfar och farmor hade en sommar stuga
 och när jag var liten och hälsade på där
så brukade farfar alltid fiska upp aborrre till mi och så grillade han den det va jätte gott D:
Japp jag sakanar min farfar <3


Herrå
kramiz
Irre :D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

:'(

2011-03-12 @ 22:29:43
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0