min dag igår XD

Hellowwww :D
Jag har inte orkat blogg på en dag typ XD
Men vet ni igår var jag hos frisören och fixa håret det var skit tråkgt
jag fick sitta i en stol i !oc en halv timme med blekningsmedel D:
här är en bild D:

ser ni O_O fuling! 

Men sen åkte jag hem och jag skulle jobba på gårn (ett ställe jag jobbar på i ett litet cafe)
Det skulle vara småbarns disco  det är så jävla tråkigt D:
men sen efter disco så skulle jag käka panpizza så här bra gick det
'

den kom upp och ner när jag skulle lägga den på tallriken Xd

Men sen var det öppet för ungdomarna och det stängde kl 00:00
så då åkte jag hem ^^
Det var typ min dag igår XD

och idág ska jag va med SÖTIS<3

Herråå
kramiz
Irre:D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

haha , du skrev inte att du har lugg ju ! ;D

haha å snygg Pizza XD

2011-03-27 @ 17:16:21
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0