Jag stinker xD

Hello^^
Jag vet att jag inte har skrivit på 1000 år men har inte haft
lust eller något
roligt at skriva om men nu har jag en big sak
 att säga :D
I slutet av maj eller i början av juni ska
jag Åsa Sara Pea och en tjej som kallas Jacki
åka till liseberg med gårn(ett ställe där vi jobbar)
 dom betalar allt resan maten åkband
allt allt allt.
Jag längtar som en galningkommer li så himla kul xD
Juste jag har blivit vän med Sara igen ^^<3
Jao det vad det jag hade och säga XD
Juste Tobbe och jag hade inte messat påen och en halv vecka
och inte träffats heller och idag fick
han pengar i mobilen jag blev överlycklig 8D

Jag skulle dushat idag men han inte får göra det i mogon på morgonen xD

Japp men ska
Sova
Nu
Godnatt
Kramiz
Irre:D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

NAJJS! :D

2011-03-23 @ 16:23:27
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0