jag fick en plastma tv :D

Hej ^^
Idag har jag varit hos farmor och träffas hennes nya
 kille det låter lite kul att säga så för hon är
78 ^^
Dom var jätte gullig ^^)
Japp jag fick 400g kexchoklad av dom snällt va? ^^)
Har nästan ätit upp allt redan XD
Sen när vi hade varit där ett tag skulle mamma på möte så pappa och jag
gick till dressman :D
Jag valde 2 t-shirtar till han och pappa vald en jeans skjorta som
var jätte fin :D
sen åkte vi och hemta mmma och åkte hem ^^'
Jag fick farmors gammla plastama tv för hon hade köpt en ny så när jag kom hem möblerade jag om i mitt rum jag blev väldigt nöjd faktis :D
Japp det var min dag typ
herrå
kramiz
Irre:D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Ofta?!

FETT GRYMMT! :D

Lyllo! ;D

2011-03-27 @ 20:36:00
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0