Har rammlat fett mkt i dag D:

Tjo ^^
idag har jag varit med sötaste tobbe och linnea vi
kollade på björnbröder 2 
det va kul XD
Sen drog vi ut och putta varandra i snön sen innan
vi skulle gå in så hallkade  ja det va så pinsamt
det gick hål i mina tigths och jag fick skrapsår på händerna och knäna D:
Det gjorde ont och sved jätte mkt efter:/
men sen skulle tobbe ta bussen som gick 22:07 hem och då gick jag till stationen
och väntade på bussn med han :D
När bussen hade åkt iväg så gick jag hem
sen så hallkade jag igen och slog i CP knölen
Och när jag ställde mejj upp så var dett en tant som stod och kollade på mejj
det kändes som om hon visste att jag skulle ramla...
Det var jätte läskigt men nu ska jag ta hand om mina sår
Godnatt
Kramiz
Irre:D 
 


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

HAHAHAH!TANTEN! XD



Ajaj ! D:

2011-03-12 @ 22:28:46
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0