Danny skulle vinnit melodoífestivalen D:

Jag har int bloggat idag för har inte orkat eller haft tid xd
Men jag var hos farfar idag det var myigt en vi var tvungna att gräva
fram gravstenen under snön xD
Men sen köpte jag godis på fantastico sen åkte vi hem ^^
När jag kom hem så kollade jag på hitta nemo den är så bra jag älskar doris xD
en efter film tittandet drog jag tlll Eliz vi kolde på i taket lyser stjärnorna
 ^^
sen kolla vi på melodiestivalen jag tyckte att Danny skulle vunnit D:

Han är så jävla snygg xD <3

Jaooo men nu ska jag sova

Godnatt
Kramiz
Irre :D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

OMG!

FETT SNYGG HAN VAR PÅ DEN BILDEN! :o

kääärlek <3

2011-03-12 @ 23:42:00
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0