Tobbe och Sara kan bilda klubb!

Kan livet vara mer jobbigt just nu?!
Jag gillar en kille och han vet det min border sa det till han!
Tobbe har förändrats så jävla mycket saknar den 
snälla omtänksamma och roliga Tobbe.
Eliz är borta kan inte snacka med henne om det här heller D:
Jag har 2 låtar som passar in på mitt liv just nu den ena är till Tobbe.
Men dom får ni höra  snart ...

Igår när jag va med Linnea hitta vi ett ciggpaket och det var 3 cigg kvar i det ;)
Men vi hade ingen eld, så såg min bror han frågade vi...
Vi är så jävla osmarta JAG röker inte men vet inte om Linnea gör det...
Jag tror han kommer säga till mamma!D:
Men jag testade inte för vi fick ingen bra glöd så den gick inte att röka x'D
Vi failade så hårt XD

Men tbx till den sorliga delen av mitt liv D:

Den här är Till Tobbe lyssna noga på texten!



AA det beskriver typ nästan exsagt(stavning) hur jag känner!
För tobbe alltså.

Det här är den ändra låten...



 Jag tycker den passar in allafall o:
 Men aa vad tycker ni om mitt liv untan Eliz allt går ju typ åt skogen...

Men igår va Tobbe med Sara och Åsa och
det är ju helt jävla stört man är inte men andras ex.
Så är det bara tycker jag iallafall det är typ en osriven lag
det tycker jag iallafall men dom skiter i mig.
För dom är sura på mig eller aa Åsa är det o:
Men Sara vet jag inte vad hon är o:
Jag gillar iallafall inte henne hon är så jobbig och bitchig mot mig Sara alltså .
Så henne skiter jag i men aa Åsa hon är sur för något jag inte ens har gjort!
Det är så himla stört...

peace in
Irre...

P:S

KOmmer inte blogga så mycket i sommar för har mycket att göra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0