ULRIK MUNTER !<3

Varför äter man alltid jordgubbstårta på midsommar??
Det är typ en svensk tardition eller något XD
Juste gald midsommar till alla underbara <3
Jupp ni skulle fått se hur våran jordgubbstårta ser ut men jag vet inte vart min mobil är ...
så kan inte ta kort D:

Jag har insett en sak... Ulrik munther är världens bästa sångare!
Han äger han har gjort en cover på born this way som lady gaga gjorde först...
Den äger så jäkla mycket...



 Plus är han grym söt :)
 När han var med i lilllamelodifestivalen trodde Eliz det var jag som stod där XD
För då hade jag typ likadant hår som han XD
Jag tycker det var en komplimang :)

Jupp men måste dra vi ska få gäster nu
peace in
irre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0