Skratta som en kärring??

Hellojasan XD
Linnea har nyss dragit hem för hon skulle käka :)
Och snart ska jag dra till centrum och möta Pea xD
Jao min broder kom in i mitt rum när jag och Linnea var där och dampade loss XD
För jag och Linnea slog så hårt vi kunde på väggen han har sitt rum brevid mitt o:
Det var fett kul x')
Han vågade inte slå muig mohahahaha!
Johans kompis var där han heter typ Johannes tror jag o:
Men han sa att jag skrattde som en jävla kärring D:
Han är störd... han skrattar fan  inte finare!
tror jag har inte hört han skratta XD
Men ska möta pea nu ses
eller jag försöker få tag på henne så hon kan gå till centrum xD
Peace in
Irre:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0