Sandor slash Ida

Hellu jag har precis kommit hem från min storasyster :)
Jag har typ druckit 5 glas coca cola idag och brukar inte dricka läsk o:
Creepy
Hahaha nej men jag är jätte trött vet inte varför... jag har sovitr normalt den hära helgen o:
Men jag har varit hungrig hela helgen också men har inte ätit XD
Jag är hungrig men villl inte mår illa då kanske är för att jag är kär D:
Fan också jag som gillar mat så mycket XD
Nej men jag äter lite men inte mycket o:
Eller jag äter ganska mycket men inte som förut
asso va fan varför skriver jag om hur mycket jag äter det skiter väll ni i ha...
Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva heller så aou D:
Men jupp ska no slänna mmig i sängen och kolla på Sandor slach Ida XD

Den påminner mig lite om mig själv förutom att jag inte dricker alkohol eller röker :P
AA
Men ses
peace in
En galet kär
Irre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0