Pinsamt XD

Hej
Har nyss kommit hem från sommarjobbet aa :)
Det var jätte varm jag dog i svettma D:
JAG STANK SVETT!
Jupp men jag får ju pengar för det :D
Jag såg tobbe också han va med sara och åsa....
Men det så ut som han var själv hela tiden för sara och åsa va med varandra hela tiden o.o
Eller jag tycker det såg ut så XD
men ska käka min korvar som jag värmer i mikron det finns ingen ketchup heller så det blir mikrokorv till midda.
Juste Sara gjorde bort sig jätte mycket idag XD
Jag sa till henne att hon skulle sarvera kaffe till Åsa då skrek hon rakt ut"ÅSA DRICKER INTE KAFFE".
Hon trodde jag mena hennes kompis XD
Men jag menade en annan tjej som hade beställt kaffe xd
Åsa som hade beställt hörde va sara skrek XD
Peace in
Irre XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0