Pinsamt fö mig!

Hej jag hade så jälva tråkigt nyss så vet ni vad jag gjorde? XD
Jag kollade på loranga och massarin haha.
Dén är så jävla tråkig men jag hade tråkigare så jag kollade på den XD


Den kollar man bara på om man inte har något liv XD
Jao

Vet ni jag har tänk på att min bror Johan bara är med personer som är yngre än han o:
Han har typ bara 1-2 personer som är lika gammla som han o:
Det är ju lite pinsamt för mig för han ungås med en kille som är 5 år yngre än han
(jag är 5 år yngre än han) O:
Han heter Johannes sen är dom andra är typ 16 johan är 18 o.o
Jag skäms som fan men det värsta av allt...
Han är med en tjej som heter Tina hon är helt stört tycker jag iallafall...


Men peace in

Irre :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0