Kärleks knas

Hellu idag ska jag klippa mig O_O
Och jag hittar inte mitt bankomat kort haha så jag har inga penar att klippa mig för D:
Jag vet att jag hade det igår o:
Btw:
Har ni varit kära någon gång??
Och sagt till den ni gillar att han/hon är en jävla idiot och utnyttjare???
Det har jag... men jag menade det inte för jag blev så jälva sur!
Jag kunde inte råför det.
Om man inte är kär i person som är kär i en själv så kan man ju inte typ
hålla på med den som gillar en!!!
FÖR DÅ KAN DET BLI HELT FEL !!
MISSUPPFATTNINGAR!
Jaa det var därför jag kallade den jag gillar för idiot och utnyttjare ...

Men ska leta efter mitt bankomatkort nu ses
peace in
Irre;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0