Jonathan vet vad jag tycker D:

Jag har funderat ...
Och aa varför finns vi människor på jorden??
Vi bidrar ju inte med något ...
Vi är ju ingens mat eller något...
Bara att vi typ andas och gör så att växterna lever eller något o:
Jao men det är ganska viktigt för utan växter skulle männskliheten inte överleva o:
Jao så det är nog ganska bra att människor finns iallafall <3
Men alla behöver inte finnas alla som bara plågar en borde inte få finnas...
Jag vet några *host* sar *host*
Men iallafall ska inte var taskig nu XD
Och saga vilka jag tycker dom vet det själva XD

Men jag mår illa nu för har ätit godis.
Johans kompisar åt upp typ 35% av godis :)
Och johan har en kompis som heter Jonathan och han lutade sig över mig
och tog godis...
Han är sjukt snygg ...
Han vet att jag tycker det för Johan har sagt det till han (y)
Eller Johan sa att jag var kär i  han till honnom D:
Så himla pinsamt jag kan inte ens titta på han för jag blir skit generad Dx
Jao men ska
sova nu snart ska bara kolla på en film först
godnatt
peace in
en generad
Irre  :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0