Jag har en finne vida näsan D: xD

Jag har smitit iväg från festen o:
Jao vi firar min mamma som fyller 47 år i morgon :D
Haha jupp vi firar henne idag för i morgon ska hon jobba kväll :)
Grattis lilla mammis <3
Men det har varit bra vi har ätit korv och glass XD
Jag är väldigt nyttig jag vet XD
Men jag pallar inte va nyttig det är så jävla tråkigt! D:
Jag ska börja va nyttig när jag är riktigt fet XD

Sen ska jag Elin(syster) Thom(Elins kille) Elias och Anton(elin och thoms söner) Mamma och Pappa
Åka och bada :D
Jupp det har varit jätte varmt idag  :D
Det är så härligt med värme + så blir man brun :)
Mina ben har varit bleka hela sommaren fram tills idag nu är dom lite brunare xD
Jao men ska dra tillbaka till festen nu
Peace in
Irre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0