Hejdå Elizabeth häggqvist flores <3


Sista bilden som togs på mig och Elis den hära sommaren :'(
Kan inte skriva det untan att tårarana börjara rinna ner för min kinder D:
Jag var nyss där och sa hejdå jag kunde knappt hålla tårarana borta då heller D:
VI har nästan upplevt allt tsm gråt och skratt vi har varit skit sura på varandra och jätte glada tsm :)
Men nu kommer hela sommaren att vara värdelös kommer inte skratta som jag skrattar när jag är med henne. Kommer inte le som jag gör nåär jag är med henne.
 Kommer inte va samma tjej nä hon kommer tillbaka D:
Men jag vill att hon ska ha jätte kul och hoppas tiden kommer gå fort
så vi kan träffas den dagen hon kommer hem! :)
Och så kommer vi träffasr på facebook också men klockan går 7 eller 8 timmar senare där o:
Jao men ska chatta med Eliz dom sista minuterna jag har
peace in
Irre:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0