Har inga vänner xD

Goddag vet ni jag drömde en jätte konstig dröm...
Jag var på en strand med Pea och Sara och vi skulle bade det var fullt med folk.
Men man kunde inte bada när man ville .
Men man fick bada om alla som var på stranden badade XD
Så det var jätte mycket folk i vattnet när vi skulle bada o:
Sen när vi hade badat ett tag så tryckte jag ner en kille under vattnet för jag ville komma fram O:
Sen när han kom upp till ytan igen så tog han tag i mig
och försökte dränka mig D:
Det var jätte obehagligt D:

 Men iallafall idag ska jag försöka få tag på någon att vara med XD
Pea kunde inte just nu för hon skulle till Trosa...
Linnea skulle vara med några andra xD
Nathalie har inte svarat o:
Och det är dom vänner jag har xD
Nej skojja bara haha men har inte frågat några fler XD
Men ska dra nu
Peace
in :D
Irre:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0