God damn your so beautiful !

Idag känns det lite bättre jag vet att han jag gillar inte gillar
Linnea utan en annan tjej som typ heter cecilia...
Men jag tycker det är bättre för hon känner jag iallafall inte.
Men jag tänker inte ge upp bara för han gillar en annan nu så behöver han inte göra det sen ;)
Jag ska vänta och försöka ;)
Heh jag typ skakar när jag skriver detta D:
Vill ni höra en låt varje gång jag hör den höra låten tänker jag på han  :)


 Han är så God Damn Beautiful ;)
Ärligt jag kan typ inte andas när han messar mig men tänk när jag träffar han då dör jag på riktigt ;)
Asso att vara kär är jobbigt men ändå underbart :)
Men ska dra nu
Peace in
Dödligt kära
Irre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0