Fuck kärlek

Jag har fått reda på vad äkta kärlek är D:
Och nu är det försent jag är så jävla störd D:
Jag hade allt och jag slängde bort allt nästan...
Vet inte vad som händer D:
Men en kille jag gillar han vet att jag gillar han gillar en annan tjej D:
Och jag tror jag vet vem det är eller aa kanske.
Jag var med denna killen idag och Linnea va med oss D:
Dom hålde på med varandra 24/7 så det är kört för moi D:
Det gör så jävla on i magen jag vill brar spola tillbaka tiden... så jag inte hade funnuts.
Det värsta är nog att det var linne han gilla eller jag tror det är hon iaf :(
Det är typ ett hål i mitt jävla hjärta asso det vore bättre om man inte hade något hjärta.
Då behöver det inte kännas D:
Och nu svarar han inte på mina sms längre D:
Jag ska lägga mig i soffan och gråta mamma och pappa är ändå inte hemma och jhoan bryr sin inte :D
Peace in
En dödligt kär
Irre:)


Kommentarer
Postat av: linnea<33

Men gumman<3

vi höll väll inte på med varandra ;O

Vi umgås ju bara.

Finns omm du vill prata<3

2011-06-03 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0